JE LAATSTE ZOEKOPDRACHTEN

Newsletter

Sluiten

WELKOM AANBOD
10€ korting op uw volgende bestelling !

Profiteer van alle promoties en ontdek in avant-première alle mode nieuwigheden door u in te schrijven voor onze nieuwsbrieven !

Voorbeeld: voorbeeld@skynet.be of 123456789 Dit informatie is verplicht. Gelieve uw e-mailadres te noteren. Dit formaat is niet geldig. Gelieve de spaties, speciale karakters en accenten te verwijderen.

De diensten van La Redoute

Veelgestelde vragen

- Hulp tijdens het plaatsen van een bestelling :


Q : Bij het bekijken van een artikel kan ik het niet in mijn winkelmandje plaatsen

A : Om een artikel in uw winkelmandje te plaatsen moet u zowel een maat als een kleur kiezen.

Indien het artikel beschikbaar of uitgesteld is, kan u het dan in uw winkelmandje of favorietenlijst plaatsen.

Q: De maat van het artikel in mijn winkelmandje stemt niet overeen met mijn gekozen maat

A: In uw winkelmandje kan u op de knop « wijzigen » klikken om uw maat en aantal aan te passen.

Indien u een artikel ontvangen hebt dat niet overeenstemt met uw bestelling, contacteer dan onze klantendienst. Deze zal dan alles in het werk stellen om u zo vlug mogelijk te antwoorden.
Dit kan gebeuren via mail,
of via telefoon 056 85 15 00.
op maandag-vrijdag van 8u-20u en op zaterdag van 8u-18u

- De aanbiedingen :


Q: Hoe kan ik genieten van mijn promotioneel aanbod ?

A: Nadat u uw artikelen gekozen hebt uit de verschillende rubrieken en nadat u ze in uw winkelmandje gestopt hebt, noteert u de code in de daarvoor voorziene ruimte in het winkelmandje « Uw Speciale Actiecode ».
Deze zal dan automatisch toegepast worden.

Opgelet, voor bepaalde aanbiedingen moet u ingelogd zijn en is het niet mogelijk om ze meer dan 1 maal te gebruiken.

De aanbiedingen die een betalingsuitstel voorstellen zijn enkel geldig bij een betaling via La Redoute Kaart of bij een betaling na ontvangst via overschrijving

Q: Ik begrijp niet hoe mijn kortingen verdeeld worden over de artikelen van mijn bestelling ?

A: Bepaalde aanbiedingen worden toegepast op uw « favoriete artikel » of op uw « 1ste, 2de … artikel » van uw winkelmandje..

Plaats dus uw favoriete artikelen bovenaan uw winkelmandje !

U kan uw aanbod in detail bekijken door op « ? » te klikken in uw winkelmandje.

Aarzel niet om de voorwaarden van uw aanbod te raadplegen:

- Is de einddatum overschreden ?

- Hebt u dit aanbod al gebruikt ?

- Hebt u artikelen gekozen die niet van dit aanbod genieten ?

- Bedraagt uw bestelling het vereiste factuurbedrag ?

Om dit te weten, surf naar « Uw profiel », « Mijn bestellingen ».
Klik vervolgens op de betreffende bestelling.

Q: Ik heb mijn Speciale Actiecode vermeld, maar die wordt niet toegepast. Waarom ?

A: Om uw aanbod in detail te bekijken, klik op het « ? » dat u vindt naast het veld dat voorzien is om uw Speciale Actiecode in te vermelden.

Als de korting niet toegepast wordt zoals gedacht, zijn er meerdere redenen mogelijk:

- U bent niet ingelogd en het aanbod is persoonlijk.

- U hebt al genoten van dit aanbod (bepaalden aanbiedingen zijn slechts eenmaal geldig)

- Het aanbod is niet meer geldig (de einddatum is overschreden)

- De artikelen die u gekozen hebt voldoen niet aan de voorwaarden van het aanbod (rode prijzen, reeds afgeprijsde artikelen, nieuwigheden, ontwerpers rubriek)

Gelieve te controleren of de vermelde voorwaarden van uw aanbod gerespecteerd worden.

Om dit te weten, surf naar « Uw profiel », « Mijn bestelling ». Klik vervolgens op de betreffende bestelling.

Indien u meer informatie wenst, contacteer ons via: mail
of bel naar 056 85 15 00.
op maandag-vrijdag van 8u-20u en op zaterdag van 8u-18u

Q: Ik kan geen 2 aanbiedingen toepassen op mijn bestelling : hoe komt dit?

A: U wenst twee promotionele aanbiedingen te cumuleren op één bestelling. Dit is niet mogelijk aangezien onze aanbiedingen niet cumuleerbaar zijn.

Gebruik het aanbod dat u het beste past !

Q: Ik kan geen profiel aanmaken met mijn adres. Hoe komt dit ?

A: Er zijn meerdere mogelijkheden mogelijk :

- Er is een fout opgetreden tijdens het opgeven van uw gegevens. In dit geval zal u een foutbericht ontvangen om het veld aan te duiden waar het probleem zich voordoet. Voorbeelden in groen kunnen u helpen om de gegevens in te vullen.

- Er is een probleem op onze site. In dit geval, gelieve later opnieuw te proberen om een profiel aan te maken.
Indien het probleem aanhoudt, contacteer ons doen via:
mail
of via telefoon op 056 85 15 00
op maandag-vrijdag van 8u-20u en op zaterdag van 8u-18u

Q: Ik kan niet betalen via bankkaart : hoe komt dit ?

A: Verschillende redenen kunnen aan de oorzaak liggen van het probleem dat u ondervindt.

Om u te helpen bij het beëindigen van uw bestelling kan u een telefoniste bellen om uw bestelling te plaatsen op 056 85 15 00 van maandag-vrijdag van 8u-20u en op zaterdag van 8u-18u

- Mijn leveringen


Voor een geslaagde levering :

Q: Ik woon in het Groot Hertogdom Luxemburg, kan ik me daar laten leveren ?

A: Uiteraard ! Laredoute.be levert overal in België en in het Groot Hertogdom Luxemburg !

Er is een speciaal telefoonnummer voor onze klanten uit het Groot Hertogdom, nl. 45 47 47*

Q: Hoeveel tijd is er nodig om mijn bestelling te leveren ?

A: De beschikbare artikelen worden gewoonlijk geleverd binnen 2-3 dagen.

Bepaalde artikelen vragen soms een langere termijn. Bij elke artikelomschrijving zal de voorziene leveringstermijn genoteerd worden.

Voor meer details kan u ook de tabel hieronder raadplegen:

- De artikelen van La Redoute worden geleverd binnen 2-3 werkdagen

- Bepaalde artikelen van Vertbaudet worden geleverd binnen maximum 5 werkdagen

- De volumineuze artikelen worden gewoonlijk aan huis of op een ander leveringsadres geleverd binnen 2-3 weken. Normaal gezien zal er vooraf een afspraak gemaakt worden via telefoon.  

Q: Hoeveel kosten moet ik betalen voor het plaatsen van een bestelling ?

A: Leveringskosten voor kleine artikelen:
De levering is gratis voor elke bestelling van meer dan 10€, om het even welke leveringswijze
Voor elke bestelling van minder dan 10€ wordt een forfaitaire deelname gerekend van 4,99€ voor de behandelings- en verzendingskosten.

A: Leveringskosten voor volumineuze artikelen:
De deelname aan behandelingskosten van volumineuze artikelen varieert volgens het gewicht en type artikel. Er worden 4 tarieven toegepast: 19€, 29€, 39€ of 59€s gratis.
Deze deelname wordt rechtstreeks toegevoegd aan het bedrag van uw bestelling, en zal slechts eenmaal (het hoogste bedrag) toegevoegd worden indien uw bestelling meerdere volumineuze artikelen bevat.

Er kunnen ook kosten aangerekend worden voor bepaalde betalingswijzes: bestelling met betaling na ontvangst: 3,99 euro, onder rembours: 2 euro; Het gebeurt dat de kosten geschrapt of verhoogd worden tijdens een commerciële actie. In elk geval zullen ze nooit meer dan 5,99 euro bedragen.

Q: Kan ik me laten leveren op een ander adres ?

A: Uiteraard.

In dit geval hoeft u, na bevestiging van uw winkelmandje, op de pagina van uw leveringskeuze het vakje aankruisen voor « levering op een ander adres », en daarna de nieuwe gegevens van de bestemmeling vermelden (naam, voornaam, adres…)  

Q: Hoe kan ik mij laten leveren ?

A: Daarvoor hebt u meerdere mogelijkheden, in een leveringspunt (met onze partners Kariboo!, en Kiala) of rechtstreeks bij u thuis met Bpost.

De volumineuze artikelen worden geleverd door een gespecialiseerde firma.

Er zijn meer dan 1000 Kariboo!, Kiala leveringspunten verdeeld over België en het Groot Hertogdom Luxemburg. Op gemakkelijk bereikbare plaatsen, zorgvuldig geselecteerd om u het leven wat gemakkelijker te maken: benzinestations, supermarkten, boekenhandels en buurtwinkels. Om het adres van het Kariboo!, Kiala leveringspunt te kennen dat zich het dichtst bij u thuis of werk bevindt, ... vraag het aan uw telefoniste of ontdek het op onze website door uw postcode te vermelden en een leveringspunt te kiezen uit de voorgestelde lijst. Uw pakje wordt 14 dagen bijgehouden in het Kariboo!, Kiala leveringspunt van uw keuze. Om uw bestelling op te halen hebt u een identiteitsdocument nodig.

Q: Hoe weet ik of mijn gewenste artikelen beschikbaar zijn ?

A: De beschikbaarheid van een artikel wordt vermeld bij de artikelomschrijving (het volstaat om op de foto van het artikel te klikken terwijl u surft in de verschillende boetieken van de site).

Opmerking: de beschikbaarheid kan verschillen naargelang de kleur en maat van het artikel en zal pas vermeld worden als u deze 2 elementen selecteert op de pagina met omschrijving van het artikel (voorbeeld : beschikbaar in maat 44 en "2 weken uitgesteld" in maat 46).

Het is mogelijk dat een artikel beschikbaar is tijdens de bestelling en uitgesteld is tijdens de facturatie.
We stellen alles in het werk om de voorraad zo vlug mogelijk aan te vullen.

Q: Het ontvangen artikel is niet wat ik besteld heb

In dit geval zijn er meerdere mogelijkheden :

- In het overzicht van uw bestelling (dat u kan teruvinden in uw profiel/mijn bestellingen + ), zijn de vermelde artikelen niet de artikelen die u dacht besteld te hebben.
In dat geval moet u een retour uitvoeren. (voor meer info, zie rubriek retour + in de FAQ)

- In het overzicht van uw bestelling zijn de artikelen niet deze die u ontvangen hebt.
In dat geval stellen we voor om één van onze consulentes te contacteren, via telefoon op 056 85 15 00 (op maandag-vrijdag van 8u-20u en op zaterdag van 8u-18u), of via mail op volgend adres: info@redoute.be.

- Herroepingrecht - tevreden of terugbetaald


Q : Wat moet ik doen indien er schade aan mijn pakje is bij ontvangst ?

A: U kan uw pakje terugsturen volgens de hieronder beschreven procedure of bellen naar 056 85 15 00: één van onze telefonistes zal u dan verder helpen

Q: Hoe moet ik een artikel terugsturen ?

A : U hebt 14 dagen tijd, vanaf de levering, om ons elk artikel dat u niet wenst te houden terug te sturen. Dit voor om het even welke reden.

De artikelen moeten teruggestuurd worden in hun originele verpakking, en vergezeld van het los te maken deel van het verzendingsborderel « omruiling- en terugzendingbon ». Houd het andere deel van het verzendingsborderel zorgvuldig bij als bewijs en garantiebon.

U kan ons uw artikelen gratis terugsturen door ze af te geven in een Kariboo! of Kiala leveringspunt of door ze af te geven in een postkantoor of postpunt.
U kan uw artikelen, op eigen kosten, voldoende gefrankeerd terugsturen naar La Redoute 6099 Charleroi.
Bij een retour, zal het leveringspunt of postpunt u een bewijs bezorgen. Bevestig dit bewijs aan het verzendingsborderel dat u bijgehouden hebt. Het zal gevraagd worden in geval van geschil.

TIP : Om het u wat gemakkelijker te maken bij het terugzenden van een artikel, stelt La Redoute u voor om u te laten terugbetalen via een overschrijving op uw rekening. Het volstaat om uw rekeningnummer (IBAN nummer dat u op uw bankuittreksels vindt) te vermelden op het los te maken deel van het verzendingborderel « omruiling- en terugzendingbon » dat u bij de terug te sturen artikelen voegt of rechtstreeks op internet door te klikken op « Mijn profiel »/« Welkom » (afhankelijk of u al ingelogd bent of niet) en door vervolgens te klikken op « Mijn gegevens wijzigen ».

U kan uw terugzending opvolgen in het deel « Mijn bestellingen volgen » - « Terugzendingen » van uw profiel.  

Q: Bestaat er een limiet om terugzendingen te doen ?

A : U hebt 14 dagen tijd, vanaf de levering, om ons elk artikel dat u niet wenst te houden terug te sturen.  

Q: Hoe zal ik terugbetaald worden ?

A: De terugbetaling zal op dezelfde manier gebeuren als de oorspronkelijke betaling.

Indien u betaald hebt met uw bankkaart zal uw bankrekening gecrediteerd worden en indien u betaald hebt met een overschrijving zal uw factuur herzien worden en volstaat het om de teruggestuurde artikelen af te trekken en enkel het verschil met de originele factuur te betalen.

Bij een betaling bij ontvangst, via bancontact of online overschrijving zal u terugbetaald worden op uw bankrekening (indien uw rekeningnummer op de retourbon of in uw profiel vermeld staat). Indien we niet in het bezit zijn van uw IBAN-rekeningnummer zal een bankcheque opgestuurd worden.

De betalingen via uw La Redoute Kaart worden geregeld via uw Cetelem rekening. U betaalt enkel de artikelen die u houdt en betaalt in één maal of via maandelijkse aflossingen, u hebt de keuze.

U kan uw terugbetaling volgen in het deel « Mijn bestellingen volgen » - « Terugbetalingen » van uw profiel.  

Q: Wat is de termijn om mijn terugbetaling te ontvangen ?

A: De terugbetaling of regularisatie zal uitgevoerd worden eenmaal de terugzending geregistreerd is.  

- De betaling van mijn bestelling


Q: Welke betalingswijzes worden aanvaard op laredoute.be ?

A: Op laredoute.be hebt u meerdere betalingswijzes:

- Via La Redoute Kaart:
in één keer of via maandelijkse aflossingen.
Tot 3,99€ besparing bij elke bestelling (u hoeft geen kosten meer te betalen voor betaling na ontvangst)

U hebt nog geen La Redoute Kaart, maar uw wil er graag één, Klik hier.


- Met uw bankkaart:
uw rekening zal pas gedebiteerd worden na de facturatie van uw artikelen.

- Via bankcheque, geschenkcheque of Redoute cheque:
deze betalingswijzes zijn enkel geldig bij een bestelling via bpost.

- Via overschrijving:
u betaalt binnen de 14 dagen na ontvangst van uw pakje.
U betaalt uiteraard enkel het bedrag dat overeenstemt met de ontvangen artikelen die u houdt.

Hiervoor wordt een kost van 3,99 euro aangerekend.

- Via Bancontact/Mistercash :
een nieuwe online betalingswijze, altijd beschikbaar zonder extra kosten in een Kiala leveringspunt.

- Via online overschrijving (ING, Belfius, KBC)

Indien u kiest voor een levering aan huis, kan u betalen via overschrijving of bij de bestelling.

Indien u kiest voor een betaling bij ontvangst in een Kariboo!, Kiala leveringspunt, zal een kost van 2€ aangerekend worden.

Bij elke nieuwe bestelling moet u behandelingskosten betalen voor uw bestelling. Indien uw bestelling in meerdere pakjes aankomt, moet u deze kosten enkel betalen bij de levering van het eerste pakje

Bij aankomst van de rest van uw bestelling zullen geen kosten meer aangerekend worden.

Q: Kan ik veilig online betalen ?

A: Alle transacties op onze site zijn volledig beveiligd. Een klein slotje verschijnt onderaan om aan te duiden dat het om een beveiligde pagina gaat.

De bankgegevens die u ons verstrekt zijn volledig gecodeerd en zullen nooit duidelijk online circuleren.

- Mijn lopende bestelling


Q: Hoe mijn bestelling of terugbetaling ontvangen, mijn overzicht van bestelling afdrukken ?

A: Afspraak in uw profiel !

U kan er alle details betreffende uw huidige bestelling terugvinden, uw terugbetalingen opvolgen, artikelen terugsturen, uw nieuwsbrieven beheren, uw gegevens wijzigen, het overzicht van uw bestelling afdrukken
Voor toegang tot uw profiel, log in rechts bovenaan de site en klik op uw naam.

Q: Kan ik een detail van mijn bestellingen terugvinden en mijn bestelling online opvolgen ?

A: Om uw bestelling op te volgen, een artikel te wijzigen of te schrappen, volstaat het om u in te loggen, verder te gaan naar uw profiel en te klikken op « Mijn bestellingen volgen ». Daar hebt u toegang tot uw huidige bestellingen, de lijst van uw laatste bestellingen, alsook tot uw terugbetalingen.

In "mijn bestellingen", vindt u uw artikelen verdeeld over verschillende categorieën ("in voorbereiding", "in verwerking" ...).
Door te klikken op « details en opvolging levering » in « Uw profiel/opvolging bestelling», kan u het detail bekijken

Q: Ik heb geen bevestiging van bestelling ontvangen, werd ze wel goed geregistreerd ?

A: Vanaf het moment dat u uw bestelling bevestigt, wordt een e-mail verstuurd ter bevestiging van deze bestelling.

Het kan echter gebeuren dat er een typefout opgetreden is in uw e-mailadres waardoor de mail niet verzonden kan worden.
Controleer uw opgegeven e-mailadres in « uw profiel » bovenaan de site nadat u ingelogd bent.
Om zeker te zijn dat uw bestelling goed geregistreerd werd, kan u vervolgens klikken op "mijn bestellingen volgen" bovenaan rechts op de site en controleer uw artikelen die verschijnen in de rubriek "Uw laatste bestellingen".
Indien uw bestelling niet geregistreerd werd, nodigen we u uit om het nogmaals te proberen.

Indien u meer info wenst, bel naar 056 85 15 00  

Q: Ik heb mijn bestelling nog altijd niet ontvangen.

A: De opvolging verschijnt in « Mijn bestellingen volgen » vanaf het moment dat uw pakje in handen is van de transporteur (Kariboo!, Kiala of Bpost).

Goed om weten : - indien uw artikel beschikbaar is, zal het geleverd worden binnen een gemiddelde termijn van 2-3 dagen (termijn kan variëren, afhankelijk van de bestelde artikelen)

Tip :
Om de verschillende stappen van uw bestelling te volgen :
- Ga naar de rubriek « Mijn bestellingen volgen »
- Log in als u dat nog niet gedaan hebt.
- Het detail van al uw lopende bestellingen zal verschijnen.
Indien de vermelde termijn van uw bestelling verlopen is, contacteer ons dan via (info@redoute.be) of bel naar 056 85 15 00  

Q: Kan ik mijn bestelling wijzigen of een artikel annuleren ?

A: Klik hiervoor op de link "Mijn bestellingen opvolgen" in uw profiel (hiervoor moet u ingelogd zijn).
Indien het mogelijk is om een artikel te annuleren zal een klein logo « verwijderen » verschijnen.
Indien dit logo niet verschijnt is uw artikel al in voorbereiding. U zal het dan enkele dagen later ontvangen.

Q: Ik zou graag mijn leveringsadres wijzigen

A: Vanaf het moment dat u uw bestelling bevestigd hebt, is het al in behandeling. Het is dus onmogelijk om dit adres te wijzigen.  

Q: Hoeveel bedragen de te betalen kosten van een bestelling ?

A: In het algemeen bedragen de « leveringskosten » 4.99 euros.

Der kunnen ook kosten aangerekend worden voor een bestelling met « Betaling na ontvangst » (3,99 euro) of « onder rembours » (2 euro ).

Het is mogelijk dat de kosten geschrapt of verhoogd worden, afhankelijk van het lopende aanbod. In elk geval zullen ze nooit meer dan 5,99 euro bedragen.  

Q: Bpost is bij mij thuis langs gekomen en ik was niet thuis. Hoe kan ik mijn pakje nu ontvangen ?

A: Indien u niet thuis bent wanneer uw postbode langskomt met uw pakket, krijgt u een zendingsbericht in uw brievenbus.

Q: Ik heb mijn bestelling goed ontvangen. Ik zou graag een artikel omruilen of terugzenden. Hoe doe ik dat ?

A: U hebt 14 dagen tijd om elk artikel gratis om te ruilen, wat ook de reden is van uw terugzending.

De om te ruilen artikelen moeten teruggestuurd worden in hun originele verpakking en vergezeld worden van een dubbel van het verzendingsborderel.

U kan ons uw artikelen gratis terugsturen door ze af te geven in een Kariboo! of Kiala leveringspunt of door ze af te geven in een postkantoor of postpunt.

Deze dienst is gratis als u de artikelen afgeeft in een Kiala leveringspunt. U kan het pakje ook gefrankeerd terugsturen naar La Redoute 6099 Charleroi.
In geval van volledige terugzending van uw bestelling blijven de kosten verbonden aan de bestelling gelden

U kan het detail van uw terugbetalingen terugvinden in de rubriek « Uw terugbetalingen » van uw profiel.  

Q: Ik had graag wat meer nieuws gehad over mijn omruiling of terugbetaling.

A: U kan het detail van uw terugbetaling vinden in de rubriek « Uw terugbetalingen » van uw profiel. Daarvoor moet u wel ingelogd zijn.  

Q: Ik heb mijn terugbetaling niet ontvangen.

A: U kan het detail van uw terugbetaling raadplegen in de rubriek «Uw terugbetalingen » in uw profiel

Indien de terugbetaling niet uitgevoerd werd binnen de 14 dagen na ontvangst van uw pakje in ons magazijn, aarzel dan niet om ons te contacteren via mail (link contacteer ons) of via telefoon op 056 85 15 00.  

Q: Hoe zal ik terugbetaald worden ?

A: De terugbetaling zal op dezelfde manier gebeuren als de oorspronkelijke betaling.

Indien u betaald hebt met uw bankkaart zal uw bankrekening gecrediteerd worden en indien u betaald hebt met een overschrijving zal uw factuur herzien worden en volstaat het om de teruggestuurde artikelen af te trekken en enkel het verschil met de originele factuur te betalen (de verzendingskosten blijven gelden, zelfs indien u de volledige bestelling terugstuurt).

Bij een betaling bij ontvangst, via bancontact of online overschrijving zal u terugbetaald worden op uw bankrekening (indien uw rekeningnummer op de retourbon of in uw profiel vermeld staat).

Indien we niet in het bezit zijn van uw IBAN-rekeningnummer zal een bankcheque opgestuurd worden.

De betalingen via uw La Redoute Kaart worden geregeld via uw Cetelem rekening. U betaalt enkel de artikelen die u houdt en betaalt in één maal of via maandelijkse aflossingen, u hebt de keuze.

Q: Ik heb mijn artikel teruggestuurd, maar zie het niet in mindering op mijn rekeningoverzicht.

A: De terugbetaling zal op dezelfde manier gebeuren als de oorspronkelijke betaling.

Indien u betaald hebt met uw bankkaart zal uw bankrekening gecrediteerd worden en indien u betaald hebt met een overschrijving zal uw factuur herzien worden en volstaat het om de teruggestuurde artikelen af te trekken en enkel het verschil met de originele factuur te betalen (de verzendingskosten blijven gelden, zelfs indien u de volledige bestelling terugstuurt).

Bij een betaling bij ontvangst, via bancontact of online overschrijving zal u terugbetaald worden op uw bankrekening (indien uw rekeningnummer op de retourbon of in uw profiel vermeld staat).

Indien we niet in het bezit zijn van uw IBAN-rekeningnummer zal een bankcheque opgestuurd worden.

De betalingen via uw La Redoute Kaart worden geregeld via uw Cetelem rekening. U betaalt enkel de artikelen die u houdt en betaalt in één maal of via maandelijkse aflossingen, u hebt de keuze.

Indien de terugbetaling niet uitgevoerd werd binnen de 10 dagen na ontvangst van uw pakje in ons magazijn, aarzel dan niet om ons te contacteren via mail (link contacteer ons) of via telefoon op 056 85 15 00.  

Q: Hoe ontvang ik een duplicaat van mijn factuur ?

A: U kan uw factuur afdrukken, daarvoor gaat u naar de rubriek « Mijn bestellingen » in uw profiel.

Door op uw factuurnummer te klikken hebt u toegang tot uw factuur die u vervolgens kan afdrukken.

- U en La Redoute :


Q: Het ontvangen artikel is niet wat ik besteld heb.

A: In dit geval zijn er meerdere mogelijkheden.

- In het overzicht van uw bestellingen (terug te vinden in « Uw profiel/Mijn bestellingen » ), zijn de vermelde artikelen niet degene die u dacht besteld te hebben. In dit geval volstaat een terugzending van uw pakje. (kijk in de rubriek « terugzending » van de F.A.Q. voor meer info)

- In het overzicht van uw bestellingen zijn de vermelde artikelen niet degene die u ontvangen hebt. In dit geval nodigen we u uit om het probleem op te lossen met één van onze telefonistes via 056 85 15 00 of via mail op volgend adres: klantendienst@redoute.be.

Q: Hoe ontvang ik geen nieuwsbrieven meer ?

A: Ga daarvoor naar uw profiel. Nadat u ingelogd bent, klik op Mijn nieuwsbrieven beheren en zorg ervoor dat het vakje van de nieuwsbrief die u niet meer wenst niet meer aangekruist is.

In elke nieuwsbrief vindt u ook een link onderaan om u uit te schrijven.  

Q: Hoe moet ik een profiel aanmaken ?

A: Er zijn meerdere mogelijkheden om een profiel aan te maken op lardoute.be :

- door een profiel aan te maken op de site (link « een profiel aanmaken» bovenaan de site). Bij de aanmaak van een profiel als nieuwe klant zal u een klantennummer toegekend worden.

- door het plaatsen van uw eerste bestelling, als nieuwe klant, via telefoon: een telefoniste zal dan een profiel aanmaken voor u. Dit wordt duidelijk door een nummer van 9 cijfers dat in elke toekomstige communicatie vermeld zal worden.

Belangrijk: u hebt een geldig e-mailadres nodig voor de inschrijving, dit wordt het kanaal waarop we het meest met u zullen communiceren. Kies ook een paswoord dat u gemakkelijk kan onthouden, want het zal u gevraagd worden telkens u wenst in te loggen op de site.  

Q: Ik ben mijn paswoord of klantennummer vergeten.

A: Indien u uw paswoord vergeten bent, klik op de link « paswoord vergeten », en u zal een mail ontvangen met het paswoord dat overeenstemt met uw profiel.

Indien u uw login vergeten bent, contacteer ons dan via 056 85 15 00.  

Q: Hoe worden mijn persoonlijke gegevens beheerd ?

A: La Redoute is verplicht om bepaalde gegevens van uw te verzamelen :
Naam, voornaam, adres en e-mailadres.

Dankzij uw e-mailadres kunnen we u een bevestiging van uw bestelling sturen.

U beschikt over het recht tot inzage, wijziging of schrapping van deze gegevens.

La Redoute stelt alles in het werk om de vertrouwelijkheid en veiligheid te garanderen van de gegevens die online vermeld worden.

Hiervoor gebruikt onze website de beveiligde betalingsmodus van het SSL type (Secure Socket Layer).
Bij de aanmaak van uw profiel kan u kiezen (door het voorziene vakje aan te vinken) de aanbiedingen van LA REDOUTE te ontvangen en/of om de aanbiedingen van de Redcats Groep of commerciële partners te ontvangen via mail of sms. Indien u kiest om deze aanbiedingen te ontvangen, kan u altijd van gedacht veranderen en u vervolgens naar de rubriek « Uw profiel/Mijn nieuwsbrieven beheren » te begeven. Daar kan u dan uw keuze aanpassen. Om de aanbiedingen van laredoute.be niet meer te ontvangen kan u ons ook contacteren (met vermelding van uw naam, voornaam, adres en klantennummer):
- via e-mail (link contacteer ons)
- via bpost naar Rue de Menin 4, 7730 Estaimpuis België, met vermelding van uw gegevens.

Onderaan elke mail vindt u ook een link om u uit te schrijven.

Bij de bestelling worden de gegevens op naam gecodeerd behandeld.
La Redoute heeft het recht om bepaalde gegevens van de gebruiker te verzamelen, meer bepaald door het gebruik van cookies. La Redoute mag, voor commerciële doeleinden, deze gegevens verspreiden aan zijn commerciële partners.
Indien u deze gegevens wenst te raadplegen, volstaat het om een schriftelijke aanvraag op te sturen met vermelding van uw klantennummer en uw gegevens naar.
Rue de Menin 4, 7730 Estaimpuis België.

U beschikt over het recht tot inzage, wijziging en/of schrapping van deze gegevens. Indien u van dit recht gebruik wenst te maken, kan u schrijven naar
LA REDOUTE.BE – Klantendienst
Rue de Menin 4, 7730 Estaimpuis België
- met vermelding van uw naam, voornaam, adres, e-mailadres en (indien mogelijk) uw klantennummer om uw aanvraag vlugger te kunnen behandelen.
U kan uw aanvraag ook uitvoeren via volgende link : link contacteer ons. Op hetzelfde adres kan u zich, zonder kosten, verzetten tegen de commerciële prospectie.  

Q: Ik wil mijn gegevens wijzigen. Hoe doe ik dat ?

A: Dit is de te volgen weg om uw gegevens te wijzigen (e-mailadres, telefoonnummer, adres …):

- klik op "Log in" bovenaan rechts en vul uw gegevens in.

- klik vervolgens op « uw profiel/mijn gegevens wijzigen », bovenaan rechts.  

- De site


Q: Ik heb verbindingsproblemen voor de beveiligde pagina’s op laredoute.be. Hoe komt dit ?

A: De verbinding in veilige modus met de betaling server verreist een browser met ondersteuning van de SSL (secure socket layer) code.

Indien u een oudere versie (vroeger dan 1998) gebruikt, is het onmogelijk om verbinding te maken met de server.
Voor een maximaal comfort op internet, raden we u aan om de meest recente versie van uw browser te installeren.  

Q: Ik heb problemen om de website te bekijken.

A: U hebt problemen ondervonden bij uw bezoek aan onze site.

Voor een goede werking is het noodzakelijk :

- dat uw browser de parameters aanvaardt voor

- java script
- java applets
- cookies

Tip : aarzel niet om uw internet provider te raadplegen om hulp te verkrijgen.

Indien u deze elementen gecontroleerd hebt en u nog altijd problemen ondervindt om een bestelling te plaatsen, aarzel dan niet om ons telefonisch te contacteren via 056 85 15 00 op maandag –vrijdag van 8u-20u en op zaterdag van 8u-18u , een telefoniste zal uw bestelling dan noteren.

Loading
De pagina is aan het laden.
Gelieve eventjes geduld te hebben.
172.26.71.198 42885.6115625 47 PRODUCTION