Alles over:
Twee "zussen" om de meisjes aan te kleden
Domitille en Angélique Brion lanceerden Sœur 9 jaar geleden. Het doel van het bedrijf is om jonge meisjes te kleden in kleding die "modieus maar niet te modieus" is, en het is er ook in geslaagd om moeders aan te spreken. Het is een lastig doelwit waar het merk zich op richt, ergens tussen de wereld van kinderen en die van volwassenen. Om hun doel, het kleden van jonge meisjes, te bereiken, hebben de twee zussen hun verschillende talenten gebundeld. Domitille gebruikt haar ervaring als styliste om collecties voor jonge klanten te ontwerpen en op de markt te brengen, terwijl Angélique gebruik maakt van haar opleiding in kinderpsychologie en gezinsmarketing. Gewapend met hun kennis creëren de ontwerpers terwijl ze elkaar ontmoeten, met het advies van hun naasten. Ze kozen ervoor om zich te concentreren op de look van meisjes tussen 10 en 18 jaar, een periode waarin mensen hun stijl en persoonlijkheid proberen te laten gelden. De blouses, hemden, jassen, rokken en broeken van Sœur zijn altijd trendy en van hoge kwaliteit. De garderobe is zo gemakkelijk te dragen dat ze ook aantrekkelijk is voor moeders, zozeer zelfs dat het merk is uitgebreid met maten voor volwassenen.