Alles over:
<h2> Sœur voor een jong publiek</h2>
Domitille en Angélique Brion lanceerden 9 jaar geleden Sœur. Het huis had als doel om jonge meisjes te kleden met « modieuze maar niet te » kledij, en slaagde er in om ook de mama's van het gezin te verleiden. Het is voor het merk een delicate doelgroep, tussen de wereld van kinderen en die van de volwassenen. Om hun objectief te bereiken en jonge meisjes te kleden, hebben de twee zussen hun verschillende talenten gebundeld. Om aangepaste collecties voor jonge klanten te ontwerpen en te commercialiseren gebruikt Domitille haar ervaring als styliste en Angélique gebruikt haar opleiding die meer gericht was naar de psychologie van het kind en de marketing van het gezin. De ontwerpsters gebruiken de adviezen van hun naasten bij het maken van hun ontwerpen. Ze kiezen ervoor om zich te richten op de look van meisjes van 10 - 18 jaar, een periode waarin met op zoek gaat naar zijn stijl en persoonlijkheid. Altijd trendy en kwaliteitsvol, de blouses, jassen, rokken en broeken van Sœur zij mee met hun tijd. De vestiaire is heel gemakkelijk te dragen en verleidt ook de mama's, waardoor het merk overging tot uitbreiding en ook volwassen maten ging aanbieden.