Al onze diensten

Een bestelling plaatsen

Op uw computer en uw telefoon op www.laredoute.be of www.laredoute.lu.
Voor nog meer aanbiedingen en een gepersonaliseerde ervaring kan u de app La Redoute downloaden op uw telefoon.

Een account opmaken

Als u al eerder een bestelling heeft geplaatst bij La Redoute, hoeft u alleen uw e -mail en uw paswoord te noteren (of klik op ‘Paswoord vergeten’ als dit het geval is)

Als dit uw eerste aankoop is bij La Redoute, moet u een profiel aanmaken. Noteer uw e -mailadres en klik op “een profiel aanmaken”. De verplichte velden worden geïdentificeerd door een "*".

Tip: u kunt u ook uw account maken vanuit uw sociale login. Alle verplichte informatie die in uw sociale account is opgenomen, wordt automatisch ingevuld

NB: Verplichte informatie is noodzakelijk voor een optimale verwerking van uw bestelling. Meer informatie over het beleid voor privacybeheer is hier te vinden

Uw profiel

In uw profiel kan u alle online services terugvinden die worden aangeboden door La Redoute. Om toegang te krijgen tot uw profiel, is het noodzakelijk om u in te loggen.

Mijn gegevens: u kunt uw contactgegevens op elk gewenst moment wijzigen: adres / e -mail / wachtwoord /telefoon.
Zeer eenvoudig: ‘mijn account beheren’

Mijn nieuwsbrieven: u vindt uw abonnementen op nieuwsbrieven en sms en heeft de mogelijkheid om uw voorkeuren te wijzigen

Mijn sociale login: als je account gekoppeld is aan een sociaal netwerk, vind je het daar!

Mijn bestellingen: hier vind je al je nieuwste bestellingen met hun evolutie: in voorbereiding, verzonden. Ook de uitverkochte of geannuleerde artikelen en eventuele retours. U kunt een label downloaden voor de terugzending. U kunt ook de evolutie van het pakket volgen door te klikken op “Mijn pakje volgen’, zodra het pakket onze magazijnen heeft verlaten.

Bewegingen op uw account: ruimte gereserveerd voor klanten die betaling gebruiken per bankoverschrijving.

Andere vragen over een bestelling

Een bestelling annuleren of wijzigen: om technische redenen is het niet mogelijk om een bestelling te annuleren of the wijzigen van zodra deze in ons systeem is vastgelegd

Bestelling volgen: zodra het pakket is verzonden, kunt u klikken op de knop “Mijn pakje volgen” die rechtstreeks doorverwijst naar de website van de distributeur

Op een ander adres leveren: dit is mogelijk, klik gewoon op de link “levering op een ander adres” bij de leveringswijze ‘aan huis’ wanneer u op de leveringspagina aankomt

Vind van de eerste keer de juiste maat. Volg de gids!