De galerij bekijken




Gordijn met verdekte lussen linnen/fluweel, Onega x Velvet
Klantbeoordeling
Samenvatting van beoordelingen
Gordijnen met een elegant design, met een mix van linnen en fluweel die gewaardeerd wordt om hun uitstraling en textuur, een vloeiende valling en goede lichtfiltering met behoud van privacy. Verschillende reviews melden echter ongelijkmatige afwerking, slecht uitgevoerde naden of zomen, en verschillen in maat en kleur ten opzichte van de foto’s.
Door AI gegenereerd op basis van de meest recente productbeoordelingen, in alle talen.
Vergelijkbare artikelen
Gordijn met verdekte lussen linnen/fluweel, Onega x Velvet - LA REDOUTE INTERIEURS
De verdekte lussen geven het gordijn een regelmatige golf en een onberispelijke rechte val. Verborgen achter de stof voor een onberispelijke afwerking, verbergen ze ook de staaf.
Omschrijving
• Filterend
• 100% linnen, (160 g/m²)
• Contrasterende band van katoenvelours (230 g/m²)
• Afwerking bovenkant: verborgen lussen
• Afwerking onderkant: eenvoudige zoom
Om u te helpen bij de keuze en het onderhoud van uw gordijnen, aarzel niet onze gids te raadplegen door "GORDIJNEN GIDS" in te typen in onze zoekmotor op de site.
Onderhoud
• Wassen op 30°
• Maximale krimp na het wassen : ca. 7 tot 10%. Stoffen gemaakt van natuurlijke vezels kunnen krimpen tijdens de eerste wasbeurt. Was de gordijnen vooraleer ze aan te passen.
• Niet drogen in de droogtrommel
• Als strijken niet hoeft (linnen, voile enz.), laat de gordijnen dan aan de lucht drogen en hang ze onmiddellijk na het wassen op over hun volledige breedte.
• Als je de gordijnen wilt strijken, gebruik dan een stoomstrijkijzer op lage temperatuur of een ontkreuker.
Afmetingen
• Breedte 135 x hoogte 180 cm
• Breedte 135 x hoogte 220 cm
• Breedte 135 x hoogte 260 cm
• Breedte 135 x hoogte 350 cm
Productfiche met betrekking tot milieukwaliteiten en -kenmerken
• Herkomst van de productie (weving, verving, confectie): China
Maten 135 x 180 cm, 135 x 220 cm, 135 x 260 cm, 135 x 350 cm
La Redoute zet zich in
-
13/09/2026Not the same colour
the ecru stripe is brown and not gold, not even close
(2) they are sold in single shawls so actually a lot pricier on balance
(3) very thin
Naja Geverifieerde koperBezitsduur 1 weekAutomatische vertalingEr is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.Waarde van product1Stijl2Materie2 -
04/09/2026rideau bi matière
très joli rideau , bon tombé, belle matière
Ik zal dit artikel aanraden aan een vriend(in)SandrineP Geverifieerde koperBezitsduur 1 maandAutomatische vertalingEr is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.Waarde van product4 -
31/07/2026Élégant !
Belle matière, beau jeu de couleur. Le haut est davantage crème que blanc. Très élégant dans l’ensemble.
Ik zal dit artikel aanraden aan een vriend(in)ElodieB Geverifieerde koperBezitsduur 1 maandAutomatische vertalingEr is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.Waarde van product4 -
28/07/2026Don't risk it
Ordered 6 in total for different rooms (across the three different colours), and decided to return the navy and yellow, due to the low quality, thin material and strange discoloration in parts of the canvas.
Hung the two remaining red ones up (kept as they were decorative so wasn't bother by all the light flooding through) only to find the horizontal lines weren't at the same height so looked distinctly odd and unmatched. When contacting customer service to explain I couldn't return one, not knowing which was was "correct", and wasn't prepared to advance order another panel and be out of pocket, their solution was to ignore everything I'd said and told me to return and reorder, stating "as they are sold singly and not as a pair this may happen". Sorry but no, you're selling a product so each product should be the same as another - how do they not quality check these, knowing many people hang curtains in pairs?! Or offer to measure a panel to make sure anything I re-ordered would actually match? The custmer service response basically read as "not my problem, I don't care". Rubbish product and pathetic customer service.
Anon Geverifieerde koperBezitsduur 1 weekAutomatische vertalingEr is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.Waarde van product1Stijl2Materie1Réponse de La Redoute, 06/08/2026Hi, we're very sorry to hear that you were disappointed with the quality of the curtains and that they did not meet your expectations. We understand how frustrating it must have been to find differences between the panels, particularly when they were intended to be displayed together in the same room. We’re also sorry to hear that you felt your concerns were not fully acknowledged when you contacted our Customer Services team. This is not the level of service we aim to provide, and we apologise that the response you received left you feeling unsupported. We appreciate your feedback regarding the quality of the product, including the material, finish, and consistency between panels. We have shared your comments with the relevant teams so they can review this further. Thanks
Glen Berriman-Wallace, Product Team -
18/05/2026Ottimo tessuto
Ho comprato due teli di questa tenda. Ottimo prodotto. Tessuto molto morbido, filtrante ma non eccessivamente coprente. Accessorio d'arredo semplice ma d'effetto.
Ik zal dit artikel aanraden aan een vriend(in)Annamaria Geverifieerde koperBezitsduur 1 weekAutomatische vertalingEr is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.Waarde van product5Stijl5Materie5 -
08/05/2026Mal fini, peu de soin dans la couture
Les finissions sont mal faites, qd le rideau est installé vous voyez les coutures de la machine à coudre pour assembler la bande de velours. A l’intérieur de la chambre ça peut aller mais de l’extérieur ça fait vraiment mauvaise qualité…bof
ElsaG Geverifieerde koperBezitsduur 1 maandAutomatische vertalingEr is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.Waarde van product2Réponse de La Redoute, 09/05/2026Bonjour, merci pour votre commentaire et d’avoir pris le temps de nous signaler ce problème concernant votre rideau. Nous regrettons cet incident et vous invitons à soumettre une demande de SAV en ligne depuis votre espace client afin que notre équipe puisse vous proposer une solution adaptée. Bonne journée, à bientôt sur La Redoute !
Caroline, Service Client -
10/04/2026Super rendu
Les rideaux rendent vraiment bien et semblent qualitatifs. Le petit liseré de couleur donne du cachet.
Ik zal dit artikel aanraden aan een vriend(in)AnneliseC Geverifieerde koperBezitsduur 1 maandAutomatische vertalingEr is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.Waarde van product4 -
04/04/2026Joli rideau
Très joli design et matière travaillée, s'il devait y avoir un petit bémol c'est que le tissu est assez fin
Ik zal dit artikel aanraden aan een vriend(in)Ntr1 , Lille Geverifieerde koperBezitsduur 3 maandenAutomatische vertalingEr is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.Waarde van product5Stijl5Materie4
- Linnengoed - La Redoute Interieurs
- Gordijnen, vitrages, jaloezieën - La Redoute Interieurs
- Gordijnen - La Redoute Interieurs
- Groene linnen gordijnen
- Velours gordijnen kant en klaar
- Katoenen gordijnen verduisterend
- Gordijn 135x350
- Gordijn linnen 350 cm
- Gordijnen 140 x 140
- Gordijnen 350 cm hoog
- Blauwe gordijnen kant en klaar
- Linnen gordijnen kant en klaar
- Naturel linnen gordijnen
- Linnen groen
- Groene velvet gordijnen
Gordijnen / Voilages
Hoe kies ik de juiste maat gordijnen ?
- Gordijnen: 1,5 tot 2 keer de lengte van de gordijnroede.
- Voilages : 2 tot 2,5 keer de lengte van de gordijnroede.
DE HOOGTE :
De gordijnroede moet minstens 5 cm boven het raam geplaatst worden.
Laat voor een recht vallend gordijn een ruimte van 1 cm tussen de onderkant van het gordijn en de vloer. Laat 5 tot 10 cm meer voor een korter vallend gordijn.
Houd ook in het achterhoofd dat sommige stoffen krimpen in de was. Laat bij twijfel, dus altijd wat meer stof dan nodig in de zoom, zodat u eventueel een retouche kan uitvoeren.
Meer informatie over hoe u gordijnen kiest (vertrek, soort, onderhoud), vindt u hier : https://www.laredoute.be/content/how-to-choose-your-curtains/
- Het hele jaar door gratis levering(1) en gratis retour, exclusieve prijzen voor La Redoute +(2) klanten. Schrijf u nu in!
Na de gratis proefperiode van 30 dagen kost La Redoute + €19/jaar*. U kunt zich op elk gewenst moment uitschrijven.

Goed beoordeeld!
Deel uw stijl
Wilt u hier worden vermeld? Post je foto op instagram met #laredoute en vermeld @laredoute in je post