Kussensloop in gewassen katoensatijn van 118 draden, Victor uni

Vanaf 19.99 €. Prijs voor LR+ leden 14.39 €.

Vanaf
19.99 €
GOEDE DEALS :
20% bij aankoop van 2 artikelen naar keuze*Geniet ervan !
  • Levering binnen 2 tot 3 dagen
  • Levering vanaf : 1.99 €
    • Leveringskosten
    • Gratis en makkelijk retourneren
    • Betaalopties
    • Contact

      Klantbeoordeling

      4,1

      97 beoordelingen

      Alles bekijken

      Samenvatting van beoordelingen

      Zachte, zijdezachte kussensloop, met een stof die gewaardeerd wordt om haar kwaliteit, comfort en wasvastheid. Het design, de kleuren en de pasvorm worden vaak als harmonieus en betrouwbaar gezien, met over het algemeen verzorgde afwerking. Enkele klanten melden kwetsbare naden en een stof die minder satijnachtig wordt gevonden.

      Door AI gegenereerd op basis van de meest recente productbeoordelingen, in alle talen.

      Ik stel mijn ensemble samen

      Vergelijkbare artikelen
      Gedetailleerde omschrijving

      Kussensloop in gewassen katoensatijn van 118 draden, Victor uni - LA REDOUTE INTERIEURS

      Dit bedlinnen van gewassen satijnkatoen is verkrijgbaar in een reeks neutrale kleuren die doen denken aan de natuur. De effen kleuren maken het gemakkelijk om de inrichting van uw slaapkamer te vernieuwen.
      Voor een extra vleugje verfijning is het afgewerkt met een kordonsteek.
      Katoen met ultra dichte weving, gewassen satijnkatoen met een zachte touch. Het is gewassen voor een meer matte uitstraling dan klassiek satijn.

      Omschrijving
       •  100% katoen, 120 g/m2
       •  In gewassen satijnkatoen
       •  118 draden/cm² : hoe meer draden/cm², hoe beter de kwaliteit
       •  Afgewerkt met kordonsteek
       •  Kussensloop afzonderlijk verkrijgbaar

      Onderhoud
       •  Wassen op 60°
       •  Door te wassen op 40° in plaats van 60°, verminder je het energieverbruik

      Afmetingen
       •  50 x 70 cm : rechthoekige sloop
       •  63 x 63 cm : vierkante sloop


       •  OEKO-TEX® Standard 100. Het OEKO-TEX® Standard 100-keurmerk controleert textielproducten op schadelijke stoffen via een onafhankelijk en internationaal keurmerk.





      Productfiche met betrekking tot milieukwaliteiten en -kenmerken
      • Herkomst van de productie (weving, verving, bedrukking, confectie): Pakistan
      Kleuren Wit, Ceder, Keikleur, Ivoor, Nude, Acajou, Groen , Goudkleur oker, Salie, Bordeaux , Marine , Mauveblauw
      Maten 50 x 70 cm, 63 x 63 cm, 65 x 100 cm
      Onze klanten vonden het ook leuk
      97
      De laatste meningen over dit artikel
      4.1
      97 mening(en)
      gemiddelde bereikt door alle landen
      100% gecertificeerde beoordelingen,
      La Redoute zet zich in
      1
      10
      2
      5
      3
      6
      4
      17
      5
      59
      Waarde van product
      4.1
      Stijl
      4.4
      Materie
      4.4
      80% de klanten bevelen dit artikel aan

      Filters wijzigen en sorteren

      Er is geen meningen voor uw selectie, voel u vrij om deze te wijzigen.
      • 04/10/2026
        Sensacional

        O toque é Sensacional, adorei e não compro em outro lugar!

        Ik zal dit artikel aanraden aan een vriend(in)
        Automatische vertaling
        Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.
        Waarde van product
        4
        Stijl
        5
        Materie
        5
      • 24/08/2026
        Comprato e mai arrivato

        Nonostante il mio reclamo al servizio clienti non mi è stato fatto nessun rimborso

        Automatische vertaling
        Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.
        Waarde van product
        1
        Stijl
        1
        Materie
        1
        Réponse de La Redoute, 27/08/2026

        Gentile Patrizia,

        Ci dispiace che la mancata consegna del Suo ordine abbia generato questa insoddisfazione.

        Desideriamo precisare che il Suo caso è già in gestione tramite e-mail. Per poter completare la procedura di rimborso, Le abbiamo richiesto alcune informazioni necessarie, ma al momento non abbiamo ancora ricevuto un Suo riscontro.

        La invitiamo pertanto a rispondere alla comunicazione già inviata dal nostro Servizio Clienti, così da permetterci di finalizzare la pratica nel più breve tempo possibile.

        Cordiali saluti,

      • 05/08/2026
        Parfait

        Commande parfaite.Envoi rapide merci

        Ik zal dit artikel aanraden aan een vriend(in)
        Automatische vertaling
        Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.
        Waarde van product
        5
        Stijl
        5
        Materie
        5
      • 26/07/2026
        Douceur garantie

        Assorties au drap l’ensemble est extrêmement agréable facile d’entretien et confortable

        Ik zal dit artikel aanraden aan een vriend(in)
        Automatische vertaling
        Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.
        Waarde van product
        5
        Stijl
        5
        Materie
        5
      • 23/07/2026
        Très bien

        Correspond à mes attentes:Yair douce et agréable.

        Tolérance au contact parfaite pour moi .

        Ik zal dit artikel aanraden aan een vriend(in)
        Automatische vertaling
        Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.
        Waarde van product
        4
        Stijl
        4
        Materie
        5
      • 13/07/2026
        63X63 trop petit

        Ca va mais cela serait bien si La redoute faisait des taies à 65x65 au lieu de 63X63 car c'est trop petit.

        Automatische vertaling
        Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.
        Waarde van product
        4
        Stijl
        3
        Materie
        4
        Réponse de La Redoute, 16/07/2026

        Bonjour, merci pour votre message, nous sommes désolés que cette taie d('oreiller ne vous ait pas convenu. Nous prenons note de votre retour et nous allons effectuer un contrôle de notre stock. Si besoin, n'hésitez pas cependant à contacter le service client.

        Nous vous souhaitons une agréable journée, à bientôt sur La Redoute

      • 27/06/2026
        bonne qualité

        tissu de qualité, très doux. finition raffinée

        Ik zal dit artikel aanraden aan een vriend(in)
        Automatische vertaling
        Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.
        Waarde van product
        5
        Stijl
        5
        Materie
        5
      • 13/05/2026
        No me ha llegado el pedido

        No me llegó lo que pedí

        Automatische vertaling
        Er is een fout opgetreden. Probeer het later nog eens.
        Waarde van product
        1
        Stijl
        1
        Materie
        1
      Bekijk meer beoordelingen

      Goed beoordeeld!

      4,1/5